At Hlaing Township more than 20 students and a teacher at the English Language School in danger smoke generator fumes faint hospital

Local, News
Spread the love

လႈိင္ျမိဳ႕နယ္ရွိ အဂၤလိပ္စာသင္တန္းေက်ာင္းမွ ဆရာမႏွင့္ ေက်ာင္းသား ၂၀ ေက်ာ္ မီးစက္မီးခိုးေငြ႔႐ွဴမိ၍ မူးေမ့ေဆး႐ုံေရာက္

န္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လႈိင္ၿမိဳ႕နယ္႐ွိ EDUCATOR ENGLISH LANGUAGE သင္တန္းေက်ာင္းတြင္ လွ်ပ္စစ္မီးပ်က္ေနခ်ိန္ျဖစ္၍ မီးစက္ႏႈိးထားရာ မီးစက္မွအေငြ႕မ်ားကို႐ွဴ႐ႈိက္မိ၍ ဆရာမႏွင့္ ေက်ာင္းသား ၂၄ ေယာက္ မူးေမ့၍ ရန္ကုန္ေဆးရံုႀကီးသို႔ တင္ပို႔ခဲ့ရေၾကာင္း သတင္းရသည္။

Source: News Watch